torstai 22. tammikuuta 2015

Uusi ulkomuoto on täällä :)

Blogini täyttää pian (pian ja pian, reilu 2 viikon päästä) kokonaisen vuoden verran. Kun aloitin tämän blogin, olin hyyyyyyvin epävarma koko tämän projektin jatkumisesta, joten en hirveästi kiinnittänyt huomiota tämän ulkonäköön. Otin vaan esimmäisen kivan taustan ja tyydyin siihen. Nyt kun olen kuitenkin suhteellisen innoissani kirjoitellut tätä blogia, päätin muuttaa myös ulkonäön mieleisekseni.
     Kyllä, olen 23-vuotias nainen, ja pidän vaaleanpunaisesta. Uskallan sanoa sen ääneen. Vaaleanpunainen on kiva, söpö väri. Pilkatkaa rauhassa, olen sinut asian kanssa.
     Tämä uusi tausta on ehkä hieman kirjava ja eläväinen, ainakin verrattuna vanhaan, mutta pidän siitä. Toivottavasti tämä ei ole lukijoiden (kaikki kolme) mielestä liian levoton. Ehkä aluksi tää voi pompahtaa vähän silmille, mutta kai tähän tottuu?

Ei mulla muuta tällä kertaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti